Jaja...nu kommer det ett nytt inlägg!!

För er som har trott att jag har lagt ner denna verksamhet, så kan jag trösta er med att det har jag inte...=)

Jag har bara inte haft någon åtkomst till min blogg, pga uppgradering av sidan. Vilket jag tackar för!!
Jag skulle ha skrivit redan för ca 2 v sen , men det knasade sig lite då...jajja here it comes!

Ska börja med att tala om vad mycket jag saknar min Peter. Det blir tuffare och jobbigare för varje gång han ska iväg ut på jobb. Det är trots allt 2v han är borta, sen jobbar jag 10 dagar av dom 14 han är hemma. Så det är bara att hoppas på att jag får lite dagtider som jag har blivit lovad. Jag älskar dig i vilket fall som helst min Peter Mayr!!!

Annars så väntar jag cerlebert besök ifrån Hällefors...=) Min goa Benga-lena kommer ner med 2 av sina barn, nämligen Moa och Maja. Det ska bli skitroligt tycker jag...=) Snacka lite skit och en smula allvar. Ja, ni som känner oss vet att det blir nog inte så mycket allvar...hehehehe!! Men , men det ska bli gott och träffa henne igen!
Sen ska jag iväg tidigt på Söndag morgon och hämta min älskling i gbg, för han har nämligen fått sluta tidigare....yeeehhaaaa!!! Å enormt glad är jag för det!!!
Nu återstår bara;

Dagens hyllning!!
Min Peter så klart, du är mitt allt!!
Mina 2 systrar, Martin, bror och mina päron...me love you a lot!
Anna-lena för hon är och kommer alltid vara min närmaste vän!!

You only live once!
Goodingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback