Halloj!

Sitter här och försöker planera min dag, samtidigt som jag har en fisande hund i knäet...yummie...=)
Har ganska mycket på schemat just nu. Ska hinna åka till mörarp och hämta lite grejer och packa om lite kläder där ute...sen ska jag till hyllinge och handla åt min mamma...sen hem och städa...sen ut och gå med Wilma...sen hem och packa inför färd upp till mina föräldrar ...sen laga mat...sen hämta Anne vid salongen...hem till dom och packa bilen, laga mat....sedan färd upp till G-hyttan...suck...men jag hinner inga som helst problem...ahhahahaa....

Japp det finns inte mycket att be för just nu...det är bara att sätta igång...=)
Hoppas att ni får en skön helg och myser gott...=)

Dagens hyllning!!
Min älskling...så klart..=) Jag älskar dig, saknar dig, vi ses på Lördag...mmmmmm!
Mina godingar på pilshultsvägen...ni är för goa...puss puss på er...=)

You only live once!!

Goodingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback