Underbart väder...!!

Soooolllll!!!

Det är helt underbart väder, vilken tur att man har en balkong att gå ut på....NOT!  Så då hoppar vi på sundsbussarna istället...strosar i helsingör...=) Det var jättemysigt nu när det är vackert väder...man får ju passa på nu när det snart blir "sämre" väder... Men det hade varit mysigare om man haft med sig sin älskling!! Men det tar vi igen när han kommer hem.  Puss på dig älskling!!

Tänk att solen kan få en på så bra humör, allt går så mycket lättare och man njuter verkligen. Om nu bara min förkylning kunde försvinna ordentligt, har ingen lust att gå och dra på den hur länge som helst.
Men jag har ju bara varit sjuk 4 ggr redan denna sommar..Fy fan det finns roligare saker att göra än att ligga sjuk...blä!
Men man är väl viking så man har klarat det ganska bra endå tycker jag...heheheheh!

Men nu kommer hösten och det är nya tag som gäller. Jag ska bunkra upp ett lager med ljus och ta fram dom stora mysiga filtarna....För nu ska det mysas ända fram till jul, för på jul är det delux mys som gäller.
Finns bara en dag som är vackrare i december och det är Lucia.  Alla dessa ljus....aaahhhh det är så vackert! Jag önskade jämt att jag skulle bli vald till Lucia i skola eller bli uttagen till Hällefors Lucia. Men man är inte den fagraste människan på denna jord, så det var oftast tjejen som var 1.80 lång, lika långt hår och vägde 45kg som blev Lucia. Men jag kan förstå dem också. Vem ville ha en 95kg koloss till Lucia?
Hahaha...ja man var som sagt ingen skönhet. Fy fan...ni som inte vet skulle få se kort...hahaha. Jag kan inte beskriva med ord...usch! Har visat kort för några kompisar här hemma i hbg. Dom tror inte att det är jag...=)
Vilket är positivt...!
Nej nu ska vi hylla lite folk!!!

Dagen hyllning!
Min kära Peter såklart!! Jag älskar dig!
Min syster och Martin för ni släpar ut mig på lite äventyr när Peter inte är hemma, blir sittandes här hemma annars, älskar er!!!
Andre´ för han ringer och kollar läget, så att jag inte har tråkigt...=)

Man lever bara en gång!!

Goodingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback