Vad gör man?

Varför ska det vara så svårt att uppskatta , nej nu blev det fel, jag menar fatta vad man har där hemma.
Att man är lyckligt lottat, ja det är många som inte har hitta rätt än.
Men jag har nog inte riktigt fattat att min kille verkligen  gör allt för mig. Jag kommer på mig själv att hålla på med bitch fasoner. Fast att jag inte är så igentligen.
Har aldrig betett mig så här förut... Jag är nog bara så rädd för att förlora det jag har, så jag vet inte hur jag ska hantera situationen...Allt är nytt för mig här nere i hbg, är inte van med att alla är så kärvänliga...det är därför jag reagerar som jag gör ibland.
 Är nog van vid att få ha min kille helt för mig själv, inte 10 tjejer om ska släng sig runt halsen på honom så fort man festar. Men nu vet jag hur mina ex kände sig, när vi var ute...hehehe! Det är bra att få smaka på egen medicin ibland. Men jag vill bara hem till slut, klara till ett visst, men sen tar det stop.

Tänker er då tjejer med dåligt självförtroende, som precis har fått sin drömprins på kroken. Så ska alla gamla brudar och klasskompisar fram och hänga och klänga på killen deras. Dom måste tycka att det liknar fan rent ut sagt...Medans dom står där och beskådar missären. Intalar dom sig då; Han älskar mig, bara mig. Ahhh det är inget. Jag är hans tjej......eller!!
Men i grund och botten så är det vi som får skylla oss själva. Sträck på dig människa, sätt ner foten och tala om att du inte finner dig i detta. Att du helt enkelt klara dig på egen hand om det ska fortsätta så här. Jag lovar att det finns ingen kille som är värd den smärtan....för du som har varit med om det VET att det gör väldigt ont.
Så därför är jag glad att jag har min älskling, för han skulle aldrig utsätta mig för detta. Dessutom är jag hans NO.1...=) Och jag älskar honom så oerhört mycket...det vet han också.

Så det är bara att resa på sig tjejer och tala om att nu jävlar får det vara bra!!!

Dagens hyllning!!
Min älskling, mitt hjärta, mitt allt! Jag älskar dig Peter!!!

Man lever bara en gång!

Goodingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback