Ensam igen!!

Jag förstår inte att jag inte kan hålla min från att gråta, var enda tisdag som Peter åker på jobb igen.  Jag försöker verkligen men det går inte. Gråt inte säger han då, och jag vill inte men det bara bubblar upp som när en gryta kokar över. Hahahaaa....ja jag kanske gråter för lite...=)  Ja jaja....men jag tycker ändå att det är jobbigt och det är vi två om...Puss på dig min älskling där uppe i  guppeli gupp havet.

GRATTIS SYSTER YSTER TILL BEBBEN!!!  MOSTER ÄR HUR STOLT SOM HELST....=)

Hoppas att jag hinner se underverket på Lördag när jag kommer upp. Ska i och för sig jobba, men jag får ta mig tid på eftermidagen. Om du kommer med vagnen så ska jag köra marknadsrally med den...hehehehehe!!!


Nej nu ska jag iväg och jobba!!!

Jag älskar dig och saknar dig så mycket!!!
Puss puss min Peter för evigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback