Mycket nu!!

Ja nu har det varit häcken full minst sagt, med jobb inget annat....Sen så har  Peter haft med sig dtorn på jobb.
Så jag kan inte skriva något då. Jajajaja har väl inte varit så snabb förut heller men men...jag ska bättra mig...LOVAR!!

För er som inte vet så blir jag förste man på jobbet from 1 sept....det ska bli kul!!!


Maxan, vårat odjur... ja han gör lite som han vill ibland tror han.. HAn har tuggat på våran nya byrå, tv-bord och hörnet på väggen i hallen...KUL!  Eller inte, han har varit väldigt VÄLDIGT billig för att uttrycka mig så exakt som möjligt. Men det får man väl räkna med. 


Sen så snusar jag inte lika mycket längre, blev så trött av det. Så jag är mycket piggare nu, och det känns obeskrivligt skönt faktiskt. Kommer säkert att ta nån prilla när vi åker långt tex Hällefors. Men annars så känner jag inget behov direkt. Kan vara bra att sluta sakta men säkert innan man blir med barn. För då är det tvärsluta som gäller, det brukar vara jobbigt. Andra säger att det går hur bra som helst med tanke på vad dom får istället. Gulligt sagt....=)

Ha det gott alla!!!

Hyllning!!
Min älskling så klart, för att du är du och är min älskade gooding...=)
Sandra hoppas du klämmer ur dig mosters bebbe nr 2 snart.
Ann och Martin för att ni sliter på med allt, det kommer bli jättebra!!! Kramiz!


You only live once!!
Over and out!!

Goodingen!! 


Kommentarer
Postat av: Söstra di

Ja du my darling jag önskar oxå att jag kunde få klämma ut den lille parveln snart... för nu är det drygt... har inte tid att skriva mer nu...måste till hfs...mvc...kolla bebben...abbe ska mä =D
pöss!!! lööööv ya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback