5 dagar kvar!!

Idag känns allt mycket bättre, jag har fått sova ut en stund i morse. Det var välbehövligt kan jag säga.
Så är det bara 5 dagar kvar till min Peter kommer hem, det gör att allt går så mycket lättare för varje dag som går. Jag ska fixa en lite överraskning till honom...=) Det enda som stör lite är mitt öga som Max slog till med tassen. Men annars är allt prima liv.

Det har varit lite av en snöstorm här nere. Det blåser visserligen lite fortfarande, men ite lika mycket som inatt. Det är tur att man har x5 endå, det hade blåst upp drivor som räckte upp till motorhuven på våran bil. Då kan man bara tänka sig hur svårt vanliga bilar har haft. Stog 2 bilar fast på vägen in till Mariapark när jag åkte hem inatt. Jaja det är kul och se att det kan bli snö här nere också. Det vita guldet som man säger.
Ska åka hem till mormor Ilva och se hur det går för henne och om hon ska föjla med till Hällefors den 8 mars.

Nej nu ska jag springa upp i duschen!!!

Dagens hyllning!!
Till min älskling som alltid är här för mig!!!


You only live once!!
Goodingen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback