Hallå där!!

Appropå mitt förra inlägg.... Det är absolut inte så illa som det lät. Jag och bula har det jätte bra...=)

Men annledningen är min undran över känslor. Ni vet alla att man kan inte styra över dom riktigt  som man vill.
Men hur kommer det sig att man kan få sådan smärta i bröstet. Ja tex om man blir besviken på något, riktigt tok arg eller känner sig ensam. Måste erkänna att jag är så fascinerad över hur kroppen fungerar känslomässigt. Både på gott och ont...=)

Hade sådan värk i ljumsken i natt så jag trodde jag skaulle få åka till akuten. Satan i det, men det över lite grann under natten. Hoppas det försvinner helt i dag. Var väl antagligen en nerv som var i klämm...

Nej nu ska jag strecha min snart 30åriga " kylskåp" till kropp...hehehehe!

Dagens hyllning!!
Till min älskling, för att du är alltid här för mig, jag älskar dig!
Mj och syster för att ni är supergooa!!!
Resten av gänget i Bergslagen...

You only live once!!

Goodingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback