Jävla dag!

Jaha...nu har man äntligen kommit hem ifrån en långdragen dag. Inte några kunder, tur att man jobbar med sin syster så att det händer något kul!!  Vi får hoppas på ett sjuhelvetes drag  morgon...hehehe!!

Sen kommer jag hem och ska slappa lite före maten och gå ut på msn och snacka lite, men då har min älskade super snille laddat ner den nya versionen av msn. Så jag har inte en enda kontakt kvar, tack för det!!!  Men att fixa så att hans kontakter finns är ju svinbra!! Jaajaa, jag skiter i vilket!!!
Ska skaffa mig en egen dator så jag slipper allt krångel och sånt.

Lika bra att inte säga något. Då blir det väl väsen.

Kommentarer
Postat av: SYster

Hahaha, jodå! Nog haR VI haft roligt idag me spott o fräs! Blev lite stora o små bokstäver för wilma va framme o buttade me rumpen! Va annars! Imorrn blire väl skratt på hög nivå, hoppas iaf!
Puss min älskade syster

2007-01-20 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback