Mörarpi

Hej hallå på er alla!

Jaha...rock björnen var väl ganska bra, men det är nog att föredra på tv. Fick skit taskiga platser, sen så kan man väl inte förvänta sig så hög status ännu på denna gala. Fredrik och Filip höjde statusen oerhört men annars hade det varit skit i gröna kalsonger....=) Begravning gick bra, det var fint och värdigt!! Det var nog min syster som tog det hårdast. Men det var inte lätt för mig heller så klart, men det var skönt att min Peter följde med..älskar dig mitt hjärta.

Jaha och nu blir vårat badrum fixat, så vi kommer bo i mörarp fram till tisdag. Jag kan nämligen inte vistas i längehet pga att jag har allergi mot mögel. Får sån klåda och andningssvåringheter. Men det gör inget att sov här heller i några dagar. Det blir lugnt och skönt på nätterna, inget väsen....kommer sova som en stock...=)

På söndag ska vi åka och titta på vår lilla Max, hoppas vi får ta med honom hem så fort som möjligt!! Våran lilla gosse bebbe...=)

Dagens hyllning!!
Min älskling så klart, me love ya long time...=)
Mina älskade 3 syskon, med sambos....love ya!!
Och alla andra nära och kära där ute, ni vet vilka ni är..!

You only live once!!
Goodingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback