Hemma igen!!

Ja alltså jag är hemma igen. Har varit upp till tjörm och hälsat på min Peter och hans arbetskamrater. Jag åkte upp i lördags eftermiddag och hem i går kväll. Det var mysigt. Man skulle ha en egen båt att åka ut med på sommaren. Man får så fin bränna av att sola på däck. Innan jag åkte hem så var vi till ica och handlade lite till båten och hem hit. Min kära gooding hittar altid bra saker hem hit när han är ute på jobb. Sen åkte jag hem och han tillbaka till båten. Det var knappt att jag kunde hålla tillbaka tårarna när jag körde över tjörn bron. Det är alltid lika jobbigt att lämna varann. Men han kommer hem till mig och Max om 1v. Då får vi ha en riktig myspåsk.
Brorsan och Frida kommer ner till helgen, det ska bli kul!! Men det kommer att bli tomt utan Peter. Sen kommer päronen  ner över påsk. Nej nu ska jag fixa lite med tvätten...

Dagens hyllning!!!

Till min älskling!! Du är mitt allt!! Jag älskar dig så förbannat mycket!!!  =)
Syster och Mj för att ni ställer upp och hjälper oss med Maxan.
Mörarpingarna som kollar på hus åt och  hjälper oss med Max.

You only live on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback