Hus!!

Ja nu har man hittat ett drömhus, drömkåken hahahahah!!! Nej skämt och sido så är det 2st, ska titta på det 3:e idag.
Dom andra 2 är charmiga på sitt sätt. Det är i olika lägen också; det är ett radhus och en villa.
 Husets plus är att det ligger nära jobb, nära syster, egen ganska stor tomt. Minus är att jag misstänker att det kan bli "lite" vajsing med det.

Radhuset är ju det vi vill ha, det passar oss perfekt. Finns att göra där med, men det får man räkna med mer eller mindre.

Jag ska planera lite mer inför festen, fick en inbjudan idag ifrån Höglund.
Ska försöka komma upp tills dess, men jag kommer nog vara lite short med cash.

Jag får trolla med knäna...hahahahaha!!

Dagens hyllning!!!
Till min älskling!!! Jag saknar dig gubben!!!
Syster för att hon är duktig och driftig med sin salong!!! Me love ya´

You only live once!!

Gooding!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback