Ännu en arbetsvecka

Ja då var det dags för ännu en vecka, sitter ute i mörarp. Dom river och har sig i våran lägenhet, tror dom ska hitta vattenläcka där. Men jag är bomb säker på att det är ifrån taken i vindsvåningen bredvid. Men dom får väl rota bäst fan dom vill. Dom har ju noll koll på den där fastigheten. Tur att vi flyttar snart.

Ja som ni har hört så har Jacob Hägg gått på grund. För som er som inte vet så är det båten som Peter jobbar på. Så nu ska den in på varv och fixas till, ååå tror ni att min Peter får åka hem. NEJ självklart så ska han och Kjell vara kvar men resten åker nog hem. Det  beror på att dom inte mår så bra med tanke på omständigheterna. Jag tycker synd om dom. Men allt kommer ordna sig i slutändan.

Själv har jag kommit till insikt med att jag ser ut som en julgris snart. Så jävla tragiskt när man har varit nere i en bra vikt. Men jag hoppas att Peter blir med mig ut och går med Max när han är hemma. Inte så kul att få gå ut själv jämt. Men jag förstår om han vill ta det lugnt när han är hemma. Men jag vill vara med min älskling varje vaken ledig minut då blir det bara korta svängar med Max och då blir jag fet som en gris.

Jaja får ta mig i nacken och skärpa mig. 

Dagens hyllning!!

Min älskling, vill att du kommer hem nu, jag älskar dig!!
Till mig själv, ta tag i ditt liv fetto!!
Till princess för att hon står på benen igen!! Go girl!!

Men tjockar till sig i onödan!!

Goodingen!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback