Fläskläpp!!

Ja det har jag, åhh nej jag har inte varit ute och boxats. Även om ni kan tro det. Jag har busat med våran hund, och det gick lite hett till. Så han skalla mig, så upphetsande nyhet var det. Jag ser fram emot en hel dags städning imorgon...=) Tar det med ro, jag har Maxen att gossa med i mellan varven. Så går dagen fortare och min älskling kommer hem snart.....yeehaaa!!! Va kul det ska bli!! Vi ska ha det så mysigt i 2v...mmmmmm yummie.

Har varit in och kollat på Magnus Ugglas blogg, den är bra. Han är för skön den mannen. Men som sagt, låt inte bloggen ta död på förhållandet. det är därför jag skriver när Peter inte är hemma. Och lite för att hålla min kära uppdaterad när han är på jobb. Kan han lätt gå in och kolla om det är något jag glömt berätta för honom. Men som sagt det är därför det kan vara glapp på 2v innan jag skriver ibland. Ja jag vet att det är längre ibland, till och med Peter påpeka att det var länge sedan. Då var jag tvungen att skärpa mig.

Vill även ägna en tanke till Lina och Lowell som har mist sin Carlos i cancer. Så goo och underbar hund han var!!! 
Jag tänker på er!!!

You only live once!!!

Goodingen!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback