Blivande Fru!!!

JAAAAAAA!!!!  Peter sa JAAAAAAA!!!! Så här är det, jag gick in på internet igår och beställde en bukett på interflora, som lev idag till Sjömätarfartyget Jacob Hägg! På lappen stog det; Älskling vill du gifta dig med mig? För ni vet väl att det är tjejerna som friar på skottdagen??!!! Sen var det bara att vänta, så ringde Peter vid 11,30 och var jätteglad.
Självklart vill han gifta sig med MIG!!! Vilket jag är så jäkla glad över!!!
Så det blir Linda Mayr Grängstedt innom 2 år. Vi måste bygga klart godset först....så vi kan fylla det med vänner och bekanta. Barn vore ganska trevligt, känner mig ganska mogen för det nu. Får inte dröja allt för länge till.
Husbygget är i full gång, ska bli jättekul att flytta in i det.

Nej nu ska jag återgå till all planering. Har ju skaffat mig ännu mer att planera nu, visserligen ingen panik.

Ha det gott!!!

JAG ÄLSKAR DIG PETER MAYR!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa Gustavsson

Grattis till blivande fru Mayr.

2008-03-01 @ 09:47:35
Postat av: Madde

Grattis vännen, är SÅ glad för din skull!!!

2008-03-01 @ 14:27:04
Postat av: Jennie Andersson

Ett sent grattis är bättre än inget alls!! Grattis!

Kram Jennie

2008-06-17 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback