Banta!!

Jo som sagt banta, satans trött på det ordet. Tycker det är förjävligt rent ut sagt, alla dessa ideal som vandrar runt som svält ungar ifrån etiopien.  Jo det är precis lika snyggt att vara blek och smal, som att vara blekfet. Har jag rätt eller??? Jag är verkligen glad för mina kvinliga kurvor, för hur det än är så kollar killar på bröst och rumpa. Jag vet att min Peter älskar mina former och det räcker gott och väl för mig. Sen finns det ytlga människor som kollar och komenterar mitt utseende, FINE ni kommer ändå aldrig att vara mina vänner och det skiter jag i!! Riktiga vänner ser till ens personlighet och inre.  Fy fan rent ut sagt för ytliga, divig och (vad dom tror själva)  märkvärdiga  människor.  Tyvärr  så finns det allt för många sådana  människor som går på denna markyta. Jajajaa  tur att en annan är så jävla duktig....eller? Hahahahaah!! Jag är själv inte drabbad av dessa komplex är det bäst att tillägga. Men det finns många där ute med taskigt självförtroende och självkänsla som verkligen lider av allt detta. Dom är det verkligen synd om.

Åhhh...Everybody loves Raymond på tv nu, skön familj.
Nej nu ska jag kolla om det finns tid för mig hos optikern. Slut på linser, skulle även behöva nya glasögon.

Dagens hyllning!
Till alla mina syskon och deras sambon!!!
Sanna, för att du är min klippa!!
Till min älskling så klart, behöver ingen förklaring. Han är mitt allt och jag älskar honom!!!

You only live once!!

Goodingen...

image16

Max med sin långa tunga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback