Dator krasch!!

Japp våran dator har kraschat! Så jag skriver bara det viktigaste. Jag ska säga GRATTIS till mina syskon och deras respektive!! Dom ska nämligen ha barn!! Stewe och Frida i november och Anne och Martin i februari!!
Tycker det är oerhört kul att dom ska få bebbe!!
Saknar min älskling, vi firade förlovningsdag i söndags!! Hoppas han orkar med ett år till....hehehehe!!

Nej nu ska vi försöka att få datorn fixad så att jag kan skriva hemma!! Men nu  vet ni varför jag inte har skrivit!!

Kramizar!!

Kommentarer
Postat av: Söstra i Norr

Ja jag kan inte annat än säga GRATTIS till mina "småsyskon" med respektive!!! SKITKUL!

Och sen så vet jag ju att Linda & Peter fick fira förlovningsdagen på varsitt håll...tråkigt! MEN GRATTIS till er också!

Jag saknar er allihopa varje dag!

Och du Linda...tills imorn...ett litet förskottsgrattis på din födelsedag!

Kramar från Sandra med flock

Postat av: Lina

Jaha ja... du har faktiskt blivit utmanad... gå till: http://jaysblue.blogspot.com/2008/07/i-got-challenged.html

2008-07-16 @ 12:46:28
URL: http://jaysblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback