Söndag!

Skönt att vara ledig visserligen, ska åka ut och kolla till huset. Kommer nog inte in i det,  men kan alltid kolla in genom fönstret. Dom har satt på tak kupan och garaget. Alltid någon. Men annars är det trögt med Söndagar tycker jag. Ivarje fall nu när Peter inte är hemma.  Känns mindre motiverande, men jag ska packa lite idag tänkte jag. Tavlor och sånt. Sen ska jag dammsuga , hunden har nog mer päls på golvet än på sig. Men det börjar bli vår, så då får man dammsuga varje dag. Åker nog och kollar till min syster, hon var dålig igår. Fick hoppa in och jobba extra igår istället för henne.  Men först och främst ta kort på huset och skicka till min blivande man!!

Dagnen hyllning!!

Till min Peter, du är mitt altt, jag älskar dig min gooding!
Syster sandra och Ida, tänker på er.
Lilla syster krya på dig!

You only live once!

Goodingen!

Kommentarer
Postat av: Sandrasöstra & Ida

tack för att du tänker på oss i dessa tider...älskar dig!
pöss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback