Hallojsan!!

Tänkte sriva lite nu när jag och Lasse ( en nära vän till oss) har kopplat ihop internet. Jag var väl mest ivägen...men ja ni vet vad jag pratar om...hehehehe!!
Jobbar ganska mycket just nu, så jag är inte så himla social någonstans. Man vill helst hem till sitt när passet är över.
Flinet sitter påklistrat och allt sker per autopilot. Så det är Max som får min fulla uppmärksamhet just nu, och Peter när han ringer och kollar läget med oss här hemma. Kommer ett kort på Max, vill vara med på bild så fort han hör att det klickar till i linsskyddet...=)
image31

Sötingen!!!
Jag ska ta lite bilder på huset och inne. Men det ska städas och plockas ihop ordentligt. Det är fortfarande flyttrörigt hemma hos oss. Men det ordnar nog upp sig. Har beställt sten till garageuppfarten igår, så att det blir klart. Ska bara fixa en padda så vi kan platta till det ordentligt.
Nej nu får det bli sängen och upp tidigt för att få ordning på kaoset!!!

Saknar min gooding!!

Ha det!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Tjabba läget! Kul att du tittade in på bloggen... Allt bra i Helsingborg annars då? =) Kram kram

Postat av: Frida

Hallå!
Vilken goding på bilden ;)
Hum, menar du grannen hemma hos oss? tja.. de tar vi när vi pratar i telefon.. långt och invecklat :) hahaha

trivs ni i huset nu da?
ja, din bror är helt underbar! Älskar honom så mycket ;)
Massa kramar och pussar från oss i lilla röda huset

2008-05-11 @ 19:08:24
URL: http://fridalundquist.blogg.se
Postat av: Annie

Hej! Tackar, tackar. Ja, visst blev det brutalt snyggt, var verkligen i behov av en uppfräschning! Ha d gött!

2008-05-14 @ 15:30:45
URL: http://hazelhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback