Lugnt!

Ja här händer inte mycket just nu. Har precis kommit hem efter ett besök hos mig föräldrar. Snabb resa upp och ner, så det var inte någon "hälsa på hos kompisar" resa. Nej, jag åkte bara upp för att träffa mina päron denna gång. Var ganska trött, så det var skönt att bara slappa hemma hos dom. Så ni alla som är besvikna för att jag inte talat om att jag var upp, så var det för att jag ville ha lugnt och skönt. Är ganska mycket på jobb nu och hemma är det avancerad penselmålning nu.
Skriver mer imorgon...sov gott...=)

Kommentarer
Postat av: Annie

Postat av: Annie

Halloj! ja, det ska bli riktigt kul o gå på klassfest, mycket folk man inte sett på länge. Det var ju tråkigt att du inte kunde komma men jag lovar att hålla ställningarna! :) Råkade trycka iväg en tom kommentar också som du kanske ser, var lite för ivrig att trycka enter... Ha d gött!

2008-05-25 @ 21:59:10
URL: http://hazelhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback