Måndag!!

Ja nu är det äntligen måndag, eller hur man nu vill uttrycka sig. Vaknade till en mulen himmel 07.30 insåg snart att jag var nog mer trött. Vände mig och sov i en timme till. Var riktigt skönt faktiskt, nu när Max har lugnat sig och sover länge på  morgon.  Riktig skönt  att inte bli väckt  07.00  av en blöt nos i ansiktet och en massa pipande.  Han har förvisso lärt sig att det är utgång direkt på morgon när vi går upp. Så uppspelt blir han i alla fall när man kommer ut ifrån sovrummet. Rivstart ut ur buren och in på toa efter och buttas lite...=)

Fick riktigt roliga nyheter igår. blev så glad så att tårarna rann på mig. Vad det är vill jag inte säga än, men det är stort i en människas liv!! Det är inte jag personligen, men en annan i vårat liv som det gäller sen får ni klura själva. Jag kommer tala om det när jag får lov att göra det.
Ska börja jobba 16 idag, känner mig måttligt sugen kan jag säga. Det är uppochner vända världen på jobb just nu, pga ombyggnad. Men det får väl gå, när denna vecka är klar så vet jag att det är inte långt kvar tills min kära sambo kommer hem. Kommer aldrig tröttna på honom, beror nog på att vi umgås bara 7mån om året pga hans jobb. Saknar dig Honey!!

Tänkte börja grundmåla huset denna vecka, men himlen har ju öppnat sig. Satans skit!!!
Men får hoppas på bättre väder under veckan, känner att det är något jag vill hinna med denna vecka.
Eller i varje fall påbörja, ska åka och hämta färg i alla fall innan jobb idag.

Nej nu ska jag börja plocka i data/gästrummet som har fungerat som mini förvaring när vi flytta. Man ser nämligen inte bäddsoffan pga alla grejer. Men det ska bort denna vecka har jag bestämmt. Får greja inne om det inte går ute.

Ha det gott!!

Over and out!! 10, 4!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjabba bruden! Visst är det skönt när hundarna börjar växa till sig och man faktiskt kan få sova på morgonen. =) Underbart!!! Varje morgon runt 06 hoppar dock Baby Blue (a.k.a. James) upp i sängen med oss, men nästan jämt kan vi sova någon/några timmar till. Ahhhhh, thank god! =)Måla inte ihjäl dig under veckan.... hihi...

2008-05-26 @ 14:21:14
Postat av: Lina

Tjabba bruden! Visst är det skönt när hundarna börjar växa till sig och man faktiskt kan få sova på morgonen. =) Underbart!!! Varje morgon runt 06 hoppar dock Baby Blue (a.k.a. James) upp i sängen med oss, men nästan jämt kan vi sova någon/några timmar till. Ahhhhh, thank god! =)Måla inte ihjäl dig under veckan.... hihi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback