Isolerat

Idag har järngänget ( med bort fall av en =Peter) isolerat vinden på salong solo! Avklarat på 2 tim, varav 1 tim bärande av div reservdelar. Men det blev bra till slut, så syster slipper elda åt kråkorna..=) Sen var det bara att åka hem och tvätta hund och mig själv, så man slapp klia i gäl sig. Annars har det varit städning på schemat idag, mindre upphetsande. Men är ju själv hemma så jag behöver inte blir till mig i trasorna..=)

Ev blir det en återfärd till gänget för lite glöggi och ost. Det får kvällen utvisa. Till veckan är det kvällspass som gäller och en tidig Lördag.  Skönt ner veckan är över för då är det inte långt kvar tills mig kära karl kommer hem. Sen blir han hemma ända till januari. Det ser vi fram emot!!

Allt för idag!! Tråkigt jag vet!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Är in och tittar till dig, ha en bra vecka och en underbar December nu när Peter kommer hem till dig!!! Kram

2008-11-24 @ 09:05:54
Postat av: Kerstin

Skönt och ha gubben hemma så länge. Här är det tvärt om, skulle vara skönt om gubben ville åka bort någon gång... :) Kram

2008-11-24 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback