Sov morgon

Ja det blev det idag. Vaknade 10,35....uuhhh!! Brukar gå upp 8,30-9,00 om jag jobbar stängning. Men aå var inte fallet idag, vaknade iofs med huvudvärk. Jag kanske behövde sova lite, jag känner mig  seg fortfarande. Ska gå ut med Max så att man får lite friskluft till hjärnan. Chefens fru på jobb har influensan och det vill jag inte ha!! Så det blir att bomba kroppen med c-vitaminer!! Ja för ni alla som känner mig väl, vet att jag hatar att vara sjuk, rent av folkilsken...=)

Beställde lite julklappar och kläder till oss själva igår. Har bara några kvar, självklart dom svåraste!
Som sagt vill man inte bara ge något för den sakens skull, utan det ska vara något dom har nytta av annars kan man likaväl skita i det. Jag får ta på tänkar kepan och hoppas på en brainstorm. Högst otroligt...=)

Nej nu ska jag gå och hämta Max och nackmassage maskinen!! Är lite stek i tjurnacken!! =)

Älskar dig mitt hjärta där ute på sjön!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback