Jobbigt...

Ja nu är det kärvt må ni tro. Pengarna försvinner rekord fort ifrån kontot. Lönen hinner fan inte mer än in så förvinner varje krona. Tro mig när jag säger det. Vi har hälften av vad som kallas exitstens minimum kvar denna månad. Det ska vi köpa mat åt oss och Max. Ja det blir till Max men inte något till oss. Så man får hoppas att det finns nog med mat ifrysen så att vi klarar dom 2v Peter är hemma. Jag äter knappt något när jag är själv hemma.
Jag bröt ihop totalt när jag åkte till jobbet igår. Känns bara så jävla värdelöst att åka till jobb och slita som en gris när pengarna ändå inte räcker.Jag vet att det är tufft dom första 1,5-2 åren. Vi har ingen buffert jämnfört med alla andra som byggt här ute. Vi kommer direkt från en hyreslägenhet. Den där förbannade mercan kommer bli våran ekonomiska död.

Det ordnar sig till slut. Ja får vi hoppas. Om man bara får bilen såld så löser det ganska mycket. Men vi får vara glada om vi någonsin blir av med bil fan.

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback