Lördag

Har precis dammsugit upp en halv Max från golvet. Helt otroligt vad han släpper hår ibland. Skulle det vara jag så vore jag flint för länge sen....=) Vem vet, Max kanske blir världen första nakenrottis....ehehheeh!! Kan se annonsen framför mig:
Har nu fått en kull på 10 valpar, nakenrottisar. Väldigt populär, men det krävs en hel del dammsugning innan rätt resultat framkommer...=) Jaja man får ha lite kul åt det, inte så jävla kul att släpa runt på snabel draken varje dag...=)

I dag tänkte jag åka en sväng till syster och Martin, kolla vad dom håller på med. Underbart väder ute än så länge. Det gäller att passa på...sen vänder det fort som satan. Då blir det åska och driv is i några månader.

Har faktiskt tagit semester v52-1, det ska bli riktigt skönt. Ska åka upp till mamma och pappa under jul är det i alla fall tänkt. Sen vart det kommer firas nyår är en annan femma, är inte bestämt än.

Nej nu ska jag ta och pallra mig ut i solen!!

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Annie

tack! ska krama gonzo! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback