Trött

Så förbaskat trött hela tiden, jag fattar inte. Men det är väl den stora latmasken som försöker slå sig till ro. Men så blir det inte!! Ska försöka ordna ett system i garaget så allt som hör ihop ligger på samma ställe. Behöver visseligen åka och införskaffa lite förvaringslådor. Men det får bli ett senare projekt. Huvudsaken jag kan rensa ur lådorna som står kvar  ifrån flytten. Misstänker att det är en hel del junk som man inte kommer behöva i dom lådorna....=)

Sen så är Max helt galen för det passerar ca 10 löptikar utanför varje dag. Som har pinkat ner den närliggande gräsplätten, totalt galen hund. Ööööhhh...jesus!!!! Man kan bli frustrerad för mindre, men det är bara att välja en annan rutt för promenaderna..Åkte till väla skog igår och släppte lös honom efter en stund, det blev riktig fart på honom. Riktsigt kul att titta på lilla "kotten" när han sprang runt som en galning och hoppa som en hjort...=)

Sen vill jag säga grattis till Sandra och Matti som har gift sig, många kramar på er, me love ya!!!
Grattis till brorsan som tog hem segern igår...lätt som en plätt när storasyster är där och bringar otur...=)

Saknar min Peter!! Älskar dig gubben!!

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback