Ibland är man flitig..

Ja på att skriva i bloggen...=) Vi hade en liten gathering här igår. Vi grillade och drack gott  ( ja inte jag). Det var Syster, Mj, Tristan, Peter`s bror, Carolin, Kristian, Jeanette och Wiljot! En lyckad kväll med många skratt...=) Så tacka alla ni, ni är guld värda!!!
Men jag har varit flitig med kameran!!! Så nu kommer det lite nya bilder...=)


Max vid sin "springa lös åker"


Nu kommer bollen snart!!

NU!!!

Nu var det väl satan om jag inte ska fånga bollen!!!

Trägen vinner!!

Trött....

Gimmi gimmi gimmi!!

Ok kan vi gå hem nu eller???

Låt mig SOVA!!!!

Hahaha!! det var allt för idag!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad snygg han är - Maxan!!! Ser att han har typ samma storlek på tungan som Alih. ;)

Postat av: Söster

gött att umgås sis!

men kära du maxiboy du kan ju för tusan snart slicka dig själv i nacken med den tungan hahahaha! puss på nos! moster ska försöka få tummen ur att skicka lite bilder till er på dig & kaxxa. pöss & kram

2009-04-05 @ 15:07:18
URL: http://www.savalvens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback