Ja ja!!

Vet att det var ett tag sen jag skrev. Men läget är så här; Jag har legat däckad i 1v och jobbat halvdålig förra veckan. Vilket innebar mycket vila när jag kom hem efter jobbet. Så det är först denna vecka som allt börjar komma på rätsida igen. Men mår lite illa i mellan åt. Sånt skit som händer, men jag känner mig betydligt bättre nu. Annars händer det inte mycket, våra päron skulle komma ner till helgen. Men så blev det inte pga av att mamma har fått kristaller i örat. Så hon åker konstant karusell och är illamående. Vi får se om dom kommer ner om 2v istället. Känns lite bättre eftersom jag har ledig helg och  Peter är hemma. Nästa helg ska vi nämligen åka till Peters arbs kompis på Öland.
Resten av veckan ska jag jobba och sen ta mig ut till Tristan alias Skalman!! Har knappt träffat honom sen han kom till världen. Har som sagt inte haft ork. Men jag har en förstående syster och Mj såklart! Me love ya`!! =)

Nej nu ska jag kasta i mig en apelsin!!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

det låter nästan som det skulle vara tillökning på gång...?

2009-02-20 @ 14:16:31
Postat av: Freddan

hej!!jaha en liten fågel har viskat i mitt öra så jag vill bara säga grattis vännen min..

Postat av: Kerstin

Nej men... då blir det till att gratulera. Jätte skoj. Kram på er och lycka till.

2009-03-01 @ 20:58:43
URL: http://kerjo.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback