Jag lever men är seg!

Jag har inte haft direkt en hög motivation för att skriva. Men jag kan skriva några rader idag för solen är framme och jag fick lite energi. Annars är jag något så fruktansvärt trött, jag skulle nog lätt sova i ett helt dygn nonstop. Måste ut i friska luften idag och få lite syre. Det blåser inte så mycket, så det kan kanske till och med bli behagligt.
Vi var hos grannarna igår och käkade Tacos, världens bästa bjudmat. Enkelt, super gott och man kan titta på varann när såsen rinner över allt, hur kul och gott som helst. Det tackar vi för!!!
Idag ska vi "normala" människor på Hattmakaregatan, åka till Syster och Mj. Ja med det menar jag förstås vi och grannarna...=)

Nej nu ska jag ta tag i den stora latmasken Försöka få lite motivation...=)

Ha det!!

Häj häj!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Linda!

Läste på Sandras blogg......GRATTIS!!!!!

Är så glad för din skull, KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback