Snus sugen!!

Ja det är ganska o sexigt när en tjej snusar, men det är ack så gott. Bara man har sitt snus så klarar man allt...=) Men det är inte lika mycket av den varan nu. Kunde klämma minst 1 dosa om dagen förut. Nu klarar jag mig på 1 i 3-4 dagar, till och med en hel vecka ibland. Det är väl det och Kaffe ( eller KÖFFE för er som har sett Johan Glans "World tour of Skåne) som är mina laster. Kaffe kommer jag aldrig att kunna sluta dricka, me love it....soooo gooood! =)
Älskade lösvikts godis, choklad och lakrits, åt det i mängder. Men nu för tiden blir jag illamående av minsta lilla sötsak. Är väl i och för sig bra, men jag blir fortfarande sugen ibland. Men man har lärt sig att det räcker med en liten bit för att mätta suget. Köpte en Salt & Blandat + en Daim igår. Tänkte att nu ska jag kalasa lite när jag ska titta på tv ikväll. Joo tjena, 3 bitar lakrits och en halv "halva" daim senare och fröken Grängstedt var illa må ende...Hehehe. När då detta scenario inträffar så lägger jag inte undan resten, nej det slänger jag ( för det är ju ändå ingen idè ). Snacka om ekonomisk, jag menar det är ju inte direkt bäst före "imorgon". Jaja...sen kollade jag runt lite på Facebook, läste skvaller/ tittade på Let`s dance. Slängde in handduken redan 20,30 igår tror jag. Men gick upp pigg som en mört kl 07,20 och tog en dans men snabel draken...=)
Min karl kommer hem på Måndag igen, SKÖNT! Vi kanske ska dra iväg till Öland en sväng om 2v, hälsa på en arbetskamrat till Peter. Han har opererat höften, så han har varit sjukskriven. Det är han som bor granne med Robert Gustavsson, Ja the man!
Nu ska jag åka iväg till Jarl`s och montera dit dimljus lampan på Mercan. Kommer en och kollar på den på Måndag. 

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: söstra

ja du dä ä int lätt mä dän dääär snusninga! hahahaha

höppes att di tar määrsen da!

höller tummera!

köp löskarra näst gång dä blir bätter resultat i penningpungen då! heahea!

pööss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback