Händer mycket lite!!!

Eller nej det kan man väl inte säga heller. Bebben växer i magen och vi mår bra. Jag är så oerhört trött bara. Men jag får skylla mig själv, för jag kan både röra mig mer och käka järntabletter. Sov nästan hela dagen igår, tror jag var vaken sammanlagt i 6tim...=) Var nämligen på möhippa för grannen i Lördags, Peter var iväg helgen innan. Det var mycket trevligt, men känner att jag hade kunnat bidra med mer galna upptåg om jag inte varit gravid..=) Har tagit bilder som jag ska lägga upp, bara jag har fört över dom gamla på en annan hårddisk. Dator börjar bli slö och trög. Det efterfrågas mag bilder av en del, så det får jag väl fixa...=) Annars flyter allt på som vanligt, jag plockar och grejar här hemma. Ska snart ut på promenad med kotten. Har ingen större lust, men det känns skönt efteråt...

Ha det!!!

Älskar dig Peter och saknar dig mucho....kom hem!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjabba!



Hur är läget? Drömde om dig inatt (vad kommer jag inte ihåg) men jag hade dig på näthinnan när jag vaknade. ;) Jag tror det betyder att det är dags att ringa ett samtal... ja till DIG! ;) Det var ju ett tag sedan vi pratades vid ...



Hoppas du tar det lugnt och inte flängar och far överallt... och är du trött, så SOV för gudsskull!Du får nog fullt upp om några månader så du önskar att du sovit när du faktiskt hade möjlighet. ;)



Kram Lina

Postat av: Frida

Hej.

Hoppas allt är bra med er :) vi tänkte komma neråt runt den 16 juli, finns det sovplats för en bebis och hans mamma? Kramar

2009-06-11 @ 08:44:05
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback