Nu är det dax!

Ja nu börjar allvaret, Peter gick på sin första period idag. Så nu är det 2v som vanligt igen, tråkigt men sant. Kommer hem och möter total tystnad, ja förutom en sömndrucken stretchande Max...Hahahaha!! Han är för goo..=) Han har fått stora sugg öron av sin kompis Pima. Så det fick bli belöning när jag kom hem. Överlycklig struttade han iväg och kastade sig handlöst på sin filt vid balkongdörren. Det var i och för sig snabbt avklarat, så nu sover han i sin bur igen.

Annars är allt som vanligt, våra päron var ner och hälsa på för att träffa Tristan. Eller ja "skalman"...! Till slut sa dom, men han sover ju bara hela tiden...ja det är klart!! Inte allt för aktiv, men lugn ska ni se...det kommer och då blir det gråa hår snabbt!! =) Ska bli kul att se sen om några år när alla 3 kusinerna är uppe hos mamma och pappa.....HAHAHAHA!! Säger jag bara!! Anlag för djävulskap ligger fint inbäddat i alla inblandades gener...

Tack alla ni som skrivit och gratulerat!! Blir glad att se att det finns några tappra som kollar på min blogg!! =)

Många Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är in 2-3 ggr i veckan och kollar till dej :)

2009-03-10 @ 20:53:21
Postat av: frida

Hej!

När är peter hemma nästa gång? Måste ju planera att ¨åka ner och hälsa på er, skall bara ta tag i din brors krage ;) Tänkte kunde kanske vara roligt att pka ner när alla är hemma. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback