En trevlig helg!

Ja det måste jag säga att vi hade. Jag och Peter åkte upp till Göteborg och träffade Benga-lena, Per, Jocke och Anita. Vi gick runt lite på stan och käkade gott. Senare på kvällen bar det av till Liseberg. Jag får inte åka nästa någonting, men dom andra åkte eller ja Benga-lena blunda mest hela tiden....hahahaha!!! Vi skrattade och pratade om allt tok vi har gjort och förmodligen kommer att göra i framtiden! Det var en trevlig sista helg innan Peter skulle åka iväg på jobb igen. Jag har som mål denna period att göra i ordning gäst rummet och gräva upp tuvor ute. Eller ja man man väl säga maskrosrötter, har några klasar sittandes på dom mest olägliga ställen. Sen ska garaget fixas färdigt. Jag vill få färdigt och organiserat inne innan vi ska börja ute med tomten. Plus att halva tjocka släkten kommer ner runt den 20:e, för då ska Tristan döpas.
Nej nu ska jag och tjockis magen hoppa in i duschen, för att senare laga mat!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ann

Goa maggen!!!! Kul att ni hade trevligt i Götebörg, har ju inte hunnit kolla läget sedan vi kom hem!!! Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback