Mmm...sötsug...ja eller nej...?!

Nja jag vet inte om jag kan kalla det för söt sug direkt. Nu när man är med barn så kan man ha lite konstiga begär. Ja det är inte lika som förut om man säger så. Jag har alltid varit tokig i choklad och lakrits ( lösvikts). Men nu vet jag inte om hjärnan spelar mig ett spratt. För jag kan känna att det vore gott med choklad, men det slutar med att jag sitter med en leverpastej macka m sm gurka på i truten....Jaha det var det jag ville ha eller...nja..? Bättre med än macka än choklad kanske..men jag tycker det är lite underligt...Hahahaa. Som nu på jobbet, (i och med att jag har 16-24 passet denna vecka) brukar jag öka något kilo denna vecka i vanliga fall. Men jag är mätt och inte sugen på en bit godis, å tar jag en så smakar det inte bra. då kan man ju fråga sig varför då pula in snask i truten om man inte vill ha egentligen. Ja man är ju dum på riktigt...=) Men jag tycker det är skönt samtidigt att man inte trycker in en massa skit i nyllet nu när man är på tjocken. Men blir jag sugen så äter jag, för kontrollfreak på mat och godis är jag inte. Jag vet att det försvinner bara man rör på sig...=)

Morgon promenader är guld värda för mig, för då blir jag inte så stel i baken under dagen. Promenader överlag är så underbart skönt, cykling är också underskattat. Man trampar på i sin egen takt och man får frisk luft. Var ute som sagt med syster och Mj en sväng. Det var så mysigt att rulla runt på stigarna i skogen vid Maria park och Pålsjö. Sen stannade vi och tog en glass på kiosken i Laröd. Det underlättar iofs om solen skiner och det inte blåser smådjävlar...=)

Sen sist men absolut inte minst!!
Vill vi tacka Martin så oerhört mycket för att han hjälpt oss att äntligen bli av med Mercan!! Du är värd din vikt i guld!!! Massor av kramar från oss. Det är en stor sten som plockats bort från hjärtat!! Vi är obeskrivligt lyckliga för det!! Bamse kram på dig!!!

Nu ska jag äta mat...Hahahah...vad annars...=)

Älskar dig Bula!! Syns imorgon!! Puss puss!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ann

Min man är toppen va??!! =)))

Leverpastejjen går varm när man är gravid då man behöver mer järn! MMM...mums! Och träning lär du får av att bära den lille sen! =)) Love ya! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback