Long time!!

Ja nu var det evigheter sen jag skrev. Tycker kanske att jag ska ha all tid i världen, men så är inte fallet. Eller jag prioriterar min tid mer kanske. Men ska göra ett tappert försök igen. Vi får se, annars är det nog lika bra att jag lägger ner denna blogg verksamhet. Är ju inget att besöka när jag inte skriver något...eller har jag helt fel..?? Nej , trodde väl det. Sitter just nu och letar efter smakprover på olika välling till lille man. Jag vägrar gå och köpa stora paket som jag inte kan använda. Men det ser ganska trögt ut...=(. Fick ett smakprov på natta välling som jag provade, men nej det var inte populärt...suck. Vill att han ska stå sig hela natten, utan att äta från bröstet. Men det kommer väl, man ska inte ha så bråttom. Här kommer en bild på den lilla bus ungen.
Och för er som inte tror på att vi har haft vinter, här kommer det bevis!!
Så nu ska jag jaga vidare, innan jag ska käka lunch!!
Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback