Blåser....nähäää!!! :)

Har precis kommit in från en långpromenad och det blåste satan i gatan!!! Lilleman ligger och sover i vagnen. Hoppas han sover en stund, välbehövligt!!! Ja seg är jag kan jag lova. Upp 23,30 nästa gång vid 05.00 då skulle det kollas på blixten Mcqueen!! Yeehaa!!
Söndag!!
Satan vad det har regnat och blåst idag. Jag och lilleman var inne hela dagen och städade. Välbehövligt kan jag säga. Min lilla gooding var så duktig, mammas lilla städ hjälp. Ja det är skönt så länge dom vill hjälpa till. Kommer snart en dag då jag får göra allt själv igen. Hehe


Kommentarer
Postat av: Martina

Har du blåst borrt??? Väntar på en uppdatering.... Aja kunde jag vänta tidigare kan jag väl vänta nu med =) Kram

2012-06-28 @ 11:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback