När allt faller som ett korthus!

Jag vet inte vad jag ska göra vissa dagar, jag får panik över min situation som arbetslös. Jag söker och söker och söker.....Det jag får i akassa räcker inte ens till hyran... Vissa dagar gråter jag, för det känns så jobbigt. Jag vet att jag har vänner som stöttar mig och det är jag väldigt glad och tacksam för. Men när allt kommer omkring så är jag ensam, ingen som kommer hem och frågar hur min dag har varit. Ingen som håller om mig och säger....Vet att det är jobbigt nu, men vi får kämpa på. Det är inget annat som gäller.... Att gå och lägga sig ensam på kvällarna är inte så roligt. Känns så fruktansvärt tomt ibland. Men jag vill få ordning på allt i mitt liv och vill inte trassla in någon annan i detta just nu. Visst har jag känslor som alla andra och det finns en speciell där ute. Men jag är rädd för att  bli bränd igen och det klarar jag inte av en gång till. Jag är så glad för att jag har en son, det är han som får mig att må bra. Nu får jag fan kämpa på!! Hoppas att allt fallar på plats snart....Då menar jag verkligen allt!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Kram på dig!!

2014-02-16 @ 21:00:06
Postat av: Just passing by

Över ett år sedan du skrev det..du har kämpat på bra. Förr eller senare så brister tillvaron..det gör det för alla. Just då så var du mitt upp i det brustna. Många har det framför sig, tyvärr. Men det finns dom som har klarat sig igenom, inte bara överlevt utan verkligen lever. Glad att vara din vän. Kram från KS.

2015-06-04 @ 13:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback