Halloj!!!

Sitter och slackar i soffan, skulle behöva ut i friska luften. Men jag känner mig inte så motiverad. Är nog för att jag är trött på slingan som jag går hela tiden. Är för snål för att åka någon annan stans...hehehehe!!
Jaja...jag får väl svänga förbi pålsjö innan jobbet och släpa mig runt en sväng..=)

´Vi tittar på hus just nu om det var någon som har missat det,  jag ska titta på 3st på mån-tis.
Har hittat ett vi verkligen vill ha, det skulle vara helt otroligt om vi kunde få det.

Men det kommer att gå för så mycket mer, tyvärr är det nog så.

Nej nu ska jag greja lite här hemma.

Dagens hyllning!!

Till min älskling som sitter på båten och vill åka hem. Jag älskar dig så mycket och vi får snart lite mer qualitytime..då ska vi mysa.

You only live once!!!
Goodingen!

HA glömde tala om att dom första har anmält sig till min 30års fest!!! Kommer bli skitkul!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda Dahlqvist

Hej!

Klart jag kommer ihåg dig, Hur är allt med dej nu förtiden då? Här är de fin fint. Har precis flyttat ner till Skövde. Trivs bra såhär långt. Har iofs bara bott här 1 vecka. Men de är en underbar stad med många nya möjligheter. Vad jobbar du med nuförtiden då? Jag har föresten en gammal kompis från Gävle som bor i Helsingborg. Patrik heter han.

Ha det! *kram*

/ Linda

2007-05-13 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback