Smart Sandra!!!

Vi ska skaffa bur till Max, för att han ska hålla sig lugn när vi inte är hemma. Det har vi ju inte tänkt på innan Sandra sa det. SMART.......!!   Har varit ute på nätet och kollat, har väl hittat en som jag kan tänka mig. Den ska ju vara smidig så att man kan ta med den.
Tror faktiskt att det kan bli bra, det precis vad han behöver. Med tanke på att han alltid ska ligga under bordet och sängen hela tiden.

Ska ha en överläggning med min älskade man när han ringer, så får vi se vad han säger.

Det regnar här idag, men det var faktiskt skönt att vara ute imorse. Max älska när det regnar....=)
Annars så har det varit en lugn helg, det var trevligt när Sanna och Mette var här och käkade.
Igår var jag hem till Mj och syster, hjälpte Emla att skära pumpa. Men åkte hem efter  2tim, Max var kvar hemma.

Saknar mig Peter så mycket, snart bara en vecka kvar tills han kommer hem. Skönt!!

Dagens hyllning!!!
 Till min älskling,  jag älskar dig!!
Syster yster som fyller år idag!!

Carpe diem!!
Goodingen.


Kommentarer
Postat av: SMARTSANDRA

jo jag tackar jag! hahaha vilket alias! hehehe löv ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback