Klart!

Idag fick jag tid hos barnmorskan, efter mycket om och men ska jag säga. Herre gud...vad omständingt. Ja i alla fall ska vi iväg och få ett första "muggshot" på bebben! =) Detta magiska datum är då en 25 mars, ser fram emot detta intressanta samtal.
Annars händer det inte mycket här nere, vi jobbar, jobba och ja just jobbar. Mycket givande just nu!!! ELLER? Nej.
Känner mig ganska överflödig på jobbet just nu, allt jag gör är att stå bakom kassan och praktiskt ruttnar bort. Snacka om att  man aldrig kommer att få användning för allt jag lärt mig. Men så är det! Nedräkning pågår och jag njuter för varje dag som går!!! Yes I do...=)

Nu ska vi äta middag!!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis grattis och grattis igen, fan va roligt. Hoppas du blir och må bättre med tiden och kan "njuta" av graviditeten.

2009-03-04 @ 19:10:57
Postat av: Pilli

GRATTIS Linda - satan vad kul med en liten bebis! Det blir många jämnåriga kusiner i familjen - perfekt!!!

2009-03-04 @ 20:52:19
Postat av: Frida

Vad roligt! Blir det samma barnmorska som ann hade eller vem har du fått tag i? Roligt med bebis! Måste tag oss neråt men din bror är inte så snabb ;) kramar o pussar från william med mamma

Postat av: Söster

gött å höra att de är bättre, jag vet precis hur du menade om det du skrev i förra bloggen.

ses nästa helg!

pöss å kram LÖÖÖV you

2009-03-06 @ 23:18:30
URL: http://www.rottweilerlyan.cybersite.se
Postat av: Holmbomma =)

Stort GRATTIS till den härliga nyheten! Vad mysigt med bebis! Många kramar

2009-03-08 @ 19:41:51
Postat av: Jennie Andersson

Äntligen Linda!

Stort Grattis, hoppas att allt är väl med er!

Förstår att du ser fram mot v.12!

Kramar Jennie (Nennie):)

2009-03-10 @ 12:33:00
URL: http://baronandre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback