Snart nytt år!!

Hej på er !!

Nu är det snart nytt år och det kommer med alla löften, hopp och höga förväntningar osv.....
Men jag ska lova en sak i varje fall, att inte ge några löften över huvudet taget!!

Jultomten var väldigt snäll mot oss i år, fick många fina presenter!!! Vilket vi tackar allra ödmjukast för!!
Denna julen var vi hemma hos syster och Mj nästan hela bunten. Det var en skara kvar i g-hyttan, Bror, mormor, morfar, jeppetorpsligan och Sandra m fam!!
Men det blir fler jular!! Är lite tricky eftersom att vi bor här nere men det går alltid att lösa på något sätt...=)

Nu på nyår ska vi vara hemma hos oss och äta gott. Kanske lite spel och en hel del skitsnack...hahahaha!! Bror och Glenn har kommit ner för att fira med oss, vilket vi tycker är jättekul!  Vitsen med att sitta hemma, man pratar och har trevligt. Det kan även vara trevligt att gå ut, men det är så mycket folk och man kommer ifrån varann. Så om man vill vara ett gäng så är det inte så lätt at hålla ihop om man går ut. Därför är det trevligare att samlas ett gäng hemma hos någon.
Nej nu ska jag göra mig iordning, vi ska ut och köpa kavaj åt vår kära bror!!!

Dagens hyllning!
Min älskling Peter självklart, jag älskar dig!!
Min syster och Mj..( stackars MJ som brutit 2 ben i handen) Älskar er tokstollar!!
Min Bror som kommer ner till sina systrar under nyår...
Min älskade hund Gonzo, matte älskar dig!

You only live once!!

Goodingen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback