Ensam hemma..=(

Skrev ett inlägg igår, men det lyckades jag tappa bort...klantfia...=)
Hahahaha...men jag gör ett nytt försök idag.

Som sagt så är jag själv igen...=( ...min älskling ligger ute i 2v igen. Det är ganska tufft, men vi klarar det.
För er som inte vet hur det är så ska jag försöka beskriva hur det är....

Man har ingen som säger godmorgon älskling och kryper tätt intill och kramar en. Någon som går och nyper en i baken, retas lite och ingen som skrattar med dig. Det finns ingen som förstår det roliga med vissa ord och fraser. För det är bara Peter och jag som vet bakgrunden till dom...=) Jag kan inte krypa upp i knäet på honom och han lägger armarna om mig. Pussar och kramar mig när jag behöver det efter en lång arbetsdag. Sen är det ingen som ligger bredvid mig i sängen och säger godnatt och håller om mig. Och jag har ingen att krypa in under täcket hos, som jag kan hålla om...Så nu vet ni lite hur det är...=)
Jag är väldigt lyckligt lottad som har honom, har aldrig känt mig så älskad i hela mitt liv...=)

Nu till något annat. ...undrar om Nennie har fått sin bebbe än...=) Hoppas det stackars flicka, hade hur stor mage som helst när jag såg henne för ca 1 mån sen. Kram på dig tjejen..=)
Sen undrar jag vad man ska ge sin morfar i födelsedagspresent på 70 års dagen..? Jaja det löser sig..=)

Nej nu ska jag gå och lägga kallt vatten i blöt, men först...

Dagens hyllning!!
Peter min älskling, JAG ÄLSKAR DIG!!!
Mina goodingar i Pilshult!! Love ya!

You only live once!!

Goodingen!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Hallå! Morfar blir ju 75!!! SKratt. Älskar dig pudding.Puss

2006-10-16 @ 11:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback