Ledigt...=)

Ja nu ska man vara ledig i några dagar. Frågan är bara hur jag ska få dagarna att gå...=) Men det ska väl inte vara några problem tycker jag.

Nu har jag mina funderingar...

Jag undrar varför vissa män kollar efter andra kvinnor när dom har tjej, sambo eller en fru hemma..?
Vad krävs för att en man ska nöja sig med den han har hemma?? För det måste ha varit kärlek och passion i början av det förhållandet. Är det bekräftelse dom är ute efter eller? Jag säger inte att kvinnorna är ett dugg bättre på denna planet. Men eftersom att jag själv är tjej så relaterar jag till mina upplevelser.
Jag har fått ett antal erbjudanden av upptagna män i mitt liv. Jag blir bara ledsen och besviken, för självklart vill inte jag ha en sådan man. Man börjar fundera om man är lyckligt lottad eller om Peter blir så efter några år...? ( vilket jag inte tror..=) )
Man tänker direkt på deras tjej där hemma..." Undrar om hon vet något om detta eller inte?"
I vilket fall som helst så är det sorgligt. För om dom vet om det och finner sig i det, så finns det bara 2 anledningar....
1. Hon är precis lika dan själv...
2. Hon hoppas att det bara är en fas han går igenom....sorgligt....=)

Jag tror att det är så här;

Vissa män ( inte alla ) kommer alltid leta efter det perfekta kvinnan. Carmen Electra kropp, smart men ändå kåt som en tillgiven thailändska, underbar med barn och som alltid ställer upp på mannen ifråga.
Och om ni hittar en som passar in på denna beskrivning, så ring mig....hahahaha!
För då får ni leta med ljus och lykta...=) Varför inte lägga ner lite energi och testosteron i det ni har istället?
Bara något jag har tänkt på ett tag...=)

Dags för dagen hyllning!
Min älskling jag saknar dig så mycket...älskar dig Peter Mayr!!
Min syster och Martin för ni är tokigt goa, älskar er...Fab 3!

You only live once!!

Goodingen!!

Kommentarer
Postat av: SYster

Tack för att vi får va me på din blogg. Vi älskar dig med o tack för att du kan ta hand om

2006-10-17 @ 09:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback