Mycket blir det!!

Jaha...då har man flyttat varenda penal...=) Sitter och tar det lugnt i några minuter. Vi har sprungit benen av oss i 2 dagar nu. Har inte orkat ur sängen före kl 11 på dagarna, inte riktigt likt mig. Men det kanske är bra om man tar det lugnt ibland. Ni som känner mig vet att jag brukar fara fram i 200km i timmen jämt. Men sen jag träffa min älskling så har jag tagit det ganska easy...=)
Det skadar nog inte, min mage och puls behöver nog semester ifrån stress.....hahaahaa!

Just nu lagar vi mat inför festen imorgon. Peters släktingar kommer på middag och senare blir det fest.
Så jag kommer nog att ligga i koma under söndag, så att kontakt svårigheter under denna dag kommer att förekomma...=) Det gäller nog min kära gooding också...
Det ska bli roligt tycker jag, för det blir ganska mycket jobb för mig framöver.

Till något annat, så hoppas jag att Nennie klämmer ur sig sin bebbe snart. Så jag kan få lite kort på bebisen....mmmmm. Finns inget sötare...=)
Hoppas att ni alla där ute får en skön, underbar och festlig helg! Ni kommer nog inte höra ifrån mig under helgen. Kommer skriva tidigast på måndag igen!! Love ya all!!

Dagens hyllning!!
Den går oavkortat till er alla sköna vänner där ute, och Peter så klart. Jag älskar dig!!

You only live once....

Goodingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback