Trött!!

jag sover

Hej på er gott folk. Ledsen för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft häcken full...=)
Men nu är det Onsdag efter 9 dagars hårt arbete....och då är jag ungefär så här slut. Har mycket att göra idag, vi ska flytta grejer ifrån förrådet till Mörarp och ta hit resten av köksgrejerna. Håller på att göra om lite här just nu , flyttar runt på lite grejer. Peter har målat en fondvägg, det blev jättebra! Det är kul att göra om lite, det behövdes lite färg...caffe latte....mmmm...fin färg!!!
Som sagt så är jag uppe ganska tidigt även fast att jag jobbade till 24 i natt. Ja...och det beror bara på att varenda en som bor här verkar ha köpt en bil till. För det finns inte en enda vanlig parkering. Så man får masa sig upp innan 8 och flytta på bilen....=) Men det finns inget ont som inte har något gott med sig..=)
Jag kom upp i tid i varje fall....skulle behöva ut och gå men jag vet inte om jag orkar....tror jag tar det lite senare i dag. Kommer trots allt att springa med en massa kartonger uppför denna trapp hela dagen.
Sen ska vi bära lite möbler...=)

Sen blir det lite omstrukturering på jobbet. Lasse ska sluta och pröva vingarna någon annanstans....Lycka till Lasse. Jag kommer att sakna dig jättemycket......min glade krutdurk!!!  =)
Jag kommer att ta över lite av han ansvarsområden, hoppas att det går bra...=)
Varför skulle det inte göra det? Har gjort allti beställning 100 ggr förut..=)
Nej nu måste jag väcka min älskling, så att vi hinner med allt vi ska göra idag!! Kanske skriver mer i kväll....efter allt bärande...=)

Dagens hyllning!!
Oavkortat till min Peter, jag älskar dig min gooding!!!
Elin som är super goo´
Lasse som gör något du brinner för...all cred to you!!!
Till mig själv, för att jag är så goo mot alla....=)

You only live once..!
Goodingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback