Gooa jag!!

Ja nu är det en ny dag, vilket jag är väldigt glad för. Har varit ledig i 3 sköna dagar nu. hade varit trevligt att fått dela dom med min gooding. Men nu är det snart bara 5 dagar kvar tills han kommer hem....yeeeehhhhaaa!!
Har varit ute och gått en runda, det var skönt. För inte tala om när man får kliva in i duschen och bara njuta....aaahhh. Nu ska jag jobba i 2 dagar,  sen så är jag ledig i helgen. Det blir nog ganska lugnt  skulle jag tro. Kanske ska låna wilma i några timmar, eller helt enkelt åka ut till syrran och Martin och softa på deras trapp. Trivs så bra där ute, det skulle vara skönt att ha ett eget hus att pula i....Hahaha jag kommer ihåg när jag bodde i mitt första hus. Jag stog i halvnaken när jag tapetsera, måla utsidan på huset, för det var ingen som kunde se mig... Jag älskar att greja och plocka i mitt hem...

Nu kommer hösten också, det är då mysfaktorn åker upp på 100%...=)   Finns det något mysigare än att släcka ner och tända massor av levande ljus...? Sen krypa upp i famnen på den man älskar och bara mysa....mmmm!  Pricken över i:et är när man kan tända den öppna spisen och ligga på en fäll och ...ja ni vet vad jag menar...=)Hahahaha, ja men nu har vi inte någon öppen brasa att ligga framför, så då får man kuckilura någon annanstans....=) Men det gör inget för jag älskar min gooding precis lika mycket för det.

Tänk om vi hade haft balkong, då hade jag sutitt  ute i solen och skrivit nu...=) Det hade varit gott!!!
Men jag lider inte för det, för vi har det bra här med!!!

Nej nu ska jag plocka lite mer, skriver kanske mer efter jobbet i natt...=)

Man lever bara en gång!!!

Goodingen!!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Goddag!
Det är din arbetskollega. Länken till min blogg finner du ovan.
Fin blogg förresten!

Syns.

Lasse

Postat av: peter

Hej älskling..

Det är din käraste som skriver till dig.
Ska bara säga vilken fin sida och att jag älskar dig. Höres senare i dag puss puss din peter

2006-09-22 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback