Trött!!

Ja jag är faktiskt ganska sliten. Blir mycket passande hit och dit för att Max inte ska behöva vara själv hemma.
Men Peters päron ställer upp på oss.   Så det går ju bra...=) Men jag är fortfarande trött i.o.m att jag har jobbat 7 dagar isträck. Vilket inte är farligt med tanke på hur mycket jag jobbar den andra perioden, som är 10 dagar i sträck. Och med tanke på att man har en valp så blir det lite mer att göra. Det är ju något man får räkna med när man skaffar valp. Men växer snart upp och blir stora klumpar som sover hela tiden...=) Sen börjar jag få jobbigt med allergi här nere redan. Men det går över det med. Som sagt man kan inte sova bort hela sitt liv. Man lever bara 1gång vad jag vet. Så då gäller det att ta vara på tiden.....hahaha!

Så har min älskling börjat jobba igen, det har varit tomt och väldigt ensamt utan honom. Den första veckan är enormt jobbig. Sen går det lättare och lättare för man vet att han kommer hem snart. Vet faktisk ärligt talat inte hur jag skulle klara mig utan min Peter. Han är verkligen mannen i mitt liv. Känner mig som en halv människa när han inte är hemma. Jag har aldrig känt mig så älskad av någon annan. Det är nog därför jag mår så dåligt om vi blir oense om något. Men det händer i alla förhållanden. Men jag har aldrig sagt förlåt först förut. Har jämt varit envis och ta mig fan inte vikt en tumm för det andra. Men Peter har något som inte någon annan har. Jag kan inte vara arg på honom i många minuter. Det är nog för att jag inte har älskat en människa lika mycket som jag älskar Peter. Det låter nästan som jag är besatt...hahahhaa!! Men han är mitt allt och det vet han. Sen är min familj det näst viktigaste självklart!

Dagens hyllning!!
Till min Peter, jag älskar dig bula och saknar dig!!
Syster och Mj, hoppas ni har det bra i Italien..=)
Baståsliga me love you...=) (sandra m.fam medräknad)
Mörarparna för att ni är så goa och hjälper till med erat barnbarn...=)

You only live once!!
Goodingen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback