Mycket!!

Jaha,,,,sena nätter ock tidig morgon, men så är det att skaffa hundvalp. Inte nog med det så är det på tredje våningen vi bor på utan hiss. 6 trappor ner och lika många upp...men det tar väl lite på hullet får vi hoppas..=) Vi turas om så det är ingen fara. Men lilla Max kan inte hålla sig riktigt när det tar längre tid att gå ut. Vi letar radhus eller villa så att det kommer att bli smidigare...=)
Nej, nu ska jag göra frukost åt min älskling, han var uppe tidigt och var ute med Max...Obs! Ska lägga in lite mer bilder på sonen sen...=)

Dagens hyllning!!
Till min älskling så klart, jag älskar dig!!
Max för du är så goo och Gonzan, för det går inte en dag utan att matte tänker på dig!!
Syster och Mj för dom är så supergoa!!
Baståsligan och Sävenforsligan puss på er!!
Å kramar till Karlstad.

You only live once!

Goodingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback