hahahahaah!!!

Ja så lycklig är jag!!! Min kära karl överraskade mig på midsommaraftons morgon!!! Han kom in till sängen med ros, champanj och en liten ask!! Jaaaaa...vi förlovade oss!!! Åhhhh   jag är så glad!!  Vi hade även fest på midommar, jag fyllde ju 30år. Så det har varit lite och stå i juni, därför har jag inte skrivit på ett tag. Har väl inte haft riktigt lust heller. Jag och Peter var lediga i 2v tillsammans, så då vill man ta vara på den tiden. Är så glad för honom...=) Våran lilla Max växer och blir stor, det kommer in bilder på honom om ett tag. Ska bara få tiden att räcka för att pussla in bilderna...=)

Nej nu ska diska och duscha innan jobbet!!

Dagens hyllning!!

Går till mig och Peter!!!

You only live once!!
Goodingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback