Jaha torsdag!!

Vad ska man säga idag då?? Ja inte mycket, vaknade med örvärk, va det nu ska vara bra för?  Känner av min allergi i dag. Så jag har medicenerat mig, tyvärr. Ska försöka ta det lite lugnt idag och vila. Känner av lite förkylning. Dom är sjuka på jobbet, vilket jag inte vill bli. Nej nu ska jag titta över läget här hemma, återkommer om det dyker upp viktig info.

Dagens hylling!!
Till min Peter som sitter på en båt och vill hem till mig och Max. Jag älskar dig!!!
Till Pilshultarna för att ni hjälper oss med Maxan, i love ya!
Och sist men inte minst till Emil och Linda som ska bli mamma och pappa, Grattis. Har nog aldrig pratat med en så stolt pappa...hehehhe!

You only live once!
Goodingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback